افزایش اهمیت بازاریابی عمومی: تبیین، کاربردها و محدودیت های بازاریابی در ادارات دولتی
The increasing importance of public marketing: Explanations, applications and limits of marketing within public administration تاریخ: ۲۰۰۹ پایگاه: الزویر لینک دانلود اصل مقاله نام مجله: European Management Journal قیمت: ۱۵۰,۰۰۰ ریال تعداد صفحات انگلیسی: ۱۶ تعداد صفحات فارسی: ۲۲ کد: ۱۰۱۸۰ چکیده فارسی اگر چه مجلس و نمایندگان دائم آن و ادارات عمومی، نیمی از GDP … ادامه خواندن افزایش اهمیت بازاریابی عمومی: تبیین، کاربردها و محدودیت های بازاریابی در ادارات دولتی
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.